fredag 31 augusti 2012

Dag 1

Skall man hålla på såhär nu och uppdatera varje dag och skriva eventuella symtom som man hela tiden försöker hitta..? Känner ingenting idag. Var på yoga igår och det känns lite i kroppen, men det var helt underbart att göra! Har inte yogat på 2 år eller nåt, men vilken perfekt tid att göra det just nu! Tack till min fina fina vän som är yogalärare och låter mig komma på hennes klasser. I övrigt skall jag hålla mig till promenader denna period. Bra för mig med nytt fokus.

Jag måste säga att jag är så duktig med kaffet! Ni anar inte hur kaffesugen jag är! Drack en liten koffeinfri imorse, som lite avvänjning. Kan räkna på min högra hand hur många koppar kaffe jag druckit denna vecka. I övrigt bara grönt te. Det är ju inte äckligt, men inget går upp mot en stark kopp java på morgonen! Ahhh. Men grönt te kanske passar till min nya livsstil med yoga, promenader och mycket återhämtning. Om shanti.

2 kommentarer:

  1. Hej. Hittade din blogg... hur går det? Jag känner igen så mycket. Springer också, inte på SM-nivå som du men med rätt höga ambitioner ändå. Vi ska precis börja med hormonsprutorna inför vårt första IVF. Så många blandade känslor. Alla planerar sina lopp och tävlingsresor för höst och vinter, själv vet jag inte hur någonting blir. Kommer det lyckas på första försöket? Kommer det ta flera år? Inget tvivel att jag prioriterar rätt, men det är ändå svårt i perioder. Men just nu är jag bara så glad att få komma igång. Jag håller tummarna för dig också //M

    SvaraRadera