torsdag 30 augusti 2012

Nu är jag en ruvare

Nu har jag varit på återföringen av ett tinat embryo. Det hade gått bra att tina och jag har som det ser ut just nu ett kvar i frysen.

Själva insättningen var lika oskön som förra gången. Som tur är tar det bara typ 10 min. Börjar känna mig hemma nu i lilla sjukhuskorridoren på kliniken.
Det är lugnt och fridfullt där och de spelar typ valsång och Enya i högtalarna vilket e fint men själv peppar jag mig med lite tuff hiphop i öronen. Känns som om jag mer behöver lite jävlar anamma än något sävligt lull lull.
Nu kan man bara hålla tummarna! 2 v, 15 september gör jag ett gravtest.

Bjuder på lite bilder på den romantiska vilosängen samt min otroligt förföriska outfit.

Vilosängen
Dagens outfit
Lägg till bildtext

1 kommentar:

  1. Jag håller alla tummar!!Du vet väl att en skönhet klär i allt, sjukhusklädsel oxå;)

    SvaraRadera