lördag 25 augusti 2012

Förvirrad

Jag känner mig lite förvirrad. Som jag kanske skrivit innan så jobbar jag ju med friskvård och nu i augusti är det ju högsäsong då alla vill komma igång med träning och livsstilsförändringar efter semestrar. Det är full rulle på mitt jobb och kanske egentligen inte den bästa perioden att hålla på med IVF. Nu är det som det är och jag gör allt samtidigt. Har jobbat långa dagar från morgon till kväll och inte haft någon tid till något annat. Jag gör verkligen mitt bästa för att ändå mitt i all hets på jobbet lägga mycket fokus på att jag måste ta det lugnt och sova bra. 
Det svåraste som jag känner just nu är att få ihop alla tider som jag skall planera in och komma ihåg dem. Jag planerar möte till höger och vänster på jobbet samtidigt som jag skall planera in sjukhusbesök och 6 olika tidpunkter för att ta de mediciner som jag tar. Mycket tider in i schemat alltså. Min Iphone går på högvarv när det gäller påminnelser och satta alarm. Ändå idag har jag glömt och jag tagit 2 eller 3 doser av mitt Progynon. Kan inte komma ihåg...

Såklart mitt i allt detta så glömmer jag ju mina nära och kära och mina träffar med dem... "oj, jäklar var det den helgen som mannen fyllde 30" då skulle jag ju...
Så till alla ni som undrar varför dök hon inte upp? Varför ringde hon inte? Har hon glömt min födelsedag? I´m soooooooo sorry! I´ll make it up to you guys!!! Jag skall bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar