tisdag 4 september 2012

Dag 5

En tredjedel av denna lååååånga väntan har nu gått och jag är inne på dag 5. Egentligen har jag inte tänkt eller känt efter så mycket. Jag har haft ganska mycket runt omkring mig och liksom inte hunnit reflektera. Det enda som varit, som är svårt att undvika, är att jag är så sjukt trött och orkeslös. Nästan på gränsen till narkolepsi. Någon som känner igen den symtomen vid tidig ruvning. Har också haft en del huvudvärk, men det kanske beror på koffeinbrist...
 För övrigt försöker jag komma ihåg alla sex stycken hormoner jag skall ta varje dag.

Jag har haft lite funderingar på att om jag skulle behöva vara ledig från jobbet för att återhämta och vila, men vet inte riktigt om det är möjligt. Får fundera vidare.


1 kommentar:

  1. Var bara tvungen att lägga in en kommentar här på din blogg, känns så likt min situation.. Är inne på min 2:a IVF. Har PCOS och i bagaget 1 misslyckad IVF i april och några misslyckade inseminationer innan dess. Har också testdag 15 sep.. Lycka till!!

    SvaraRadera