fredag 14 september 2012

Jag är ok

Hej hej!


Imorse gjorde jag testet som såklart var negativt. Ringde till kliniken och pratade med dem. Jag kommer att få göra nästa försök direkt. Slutar med mediciner direkt men börjar igen på måndag. Har ju ett embryo kvar i frysen som blir nästa försök och kanske då insättning av det i slutet på veckan eller veckan därpå. Nu kör vi! No time to wait!

Jag är faktiskt helt ok. Vid förra misslyckandet så vart jag ledsen men nu känner jag mig mest arg och irriterad. Skall det vara så jäkla svårt att få det att funka?! Gaah! Det kanske är det att jag bestämt mig för att jag bestämt ett "slutdatum" och ser ljuset i tunneln. Det är lätt att för en liten stund bli destruktiv men jag tänker inte låta det ta över. Skall vända det till något bra. Idag har jag passat på att bälja i mig gott kaffe och nu tänker jag gå och träna! Imorgon skall jag dricka champagne!

Tack för alla era kommentarer, det värmer.

4 kommentarer:

  1. Skönt att höra! Bra med positiva tankar!! Trevlig helg hälsning Maria

    SvaraRadera
  2. Ja, du är verkligen stark! Det är bra att du kan unna dig lite kaffe, champange och tränning innan det är i gång igen. Det förtjänar du verkligen. Nya tag men njut nu av helgen!
    Kram, Susanna

    SvaraRadera
  3. Jag testade som förväntat neg idag jag också. Ska ringa kliniken idag. Känns okej även för mig. Kram!

    SvaraRadera