torsdag 6 september 2012

Nu går jag in i veckan som är den "avgörande" veckan. Nu kan mensen komma som ett negativt besked innan jag kommit till dagen då testet skall ske. Jag har alltid fått mensen några dagar innan testdag innan de tre senaste försöken. Så nu är man nervös inför varje toalettbesök... Det går inte att känna av i kroppen om den är på väg eftersom alla hormoner gör att jag har känningar utav det mesta.

Gick och tänkte igår på hur jag kommer reagera vid negativt besked. Jag är inställd på det eftersom det känns så konstigt att just försök 4 skulle vara bli en fullträff. 4 är inget lyckonummer. Jag funderar också över min situation. Kan jag göra något annorlunda för att få det att funka. Hur länge skall jag orka försöka? När ger man upp?
Har förresten skickat in ansökan till adoptionsbyrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar