onsdag 9 oktober 2013

Hallå symtom?!

Jag känner mig inte gravid. Eller gör jag det? Just nu är jag bara förvirrad. Jag är fortfarande dödstrött men jag sover inte på nätterna för jag ligger och oroar mig, så det kan lika gärna vara det som gör mig trött. Jag är sötsugen men aldrig riktigt hungrig, men småäter mycket och ofta. Kan ju även det bero på brist på sömn. Jag har lite ont eller är typ öm i magen men de säger de kan bero fortfarande på det som hände vid äggplocket. Jag är irriterad och har kort stubin-också pga brist på sömn?? Magen är svullen och idag kunde jag inte knäppa mina arbetsbyxor. Brösten ömmar inte heller längre. Tror jag. Ibland får jag för mig att de är ömtåliga. Men vilka bröstvårtor tål att man går och klämmer på dem hela dagarna för att se om de känns något?

Jag gjorde ett gravtest här ikväll och den säger gravid men vet ju man kan få positivt test på stickan även om graviditeten avstannat. Åh fasiken vad beror det på att jag är så negativ? Jag vill verkligen tänka att det funkar. Att jag ÄR gravid tills motsatsen bevisas.

Tänk att man kan längta efter att må illa. Det är ju vanligtvis det värsta jag vet. 
Hur skall jag orka hålla mig till måndag?

Jag köpte mig igår ett armband med en berlock med en fyrklöver eller turklöver. Känner jag är i behov av lite tur just nu.


1 kommentar:

  1. Din stackare, känner igen det där analyserandet där man känner efter varje sekund. Har inget bra råd att ge dig då jag var likadan själv. Försök se till att ha mycket runt ikring så går i alla fall tiden snabbare. Hoppas du kan ha en trevlig helg.
    Kram

    SvaraRadera