söndag 6 oktober 2013

Äntligen lite löpning

Igår kom jag ut på mitt första löppass på nästan 2 mån! Sista löpningen var på Midnattsloppet och då kräktes jag rakt ut efter 5 km. Har velat prova att springa för det är ju så skönt, lätt och bra. Har dock inte kunnat efter äggplocket och magen har gjort ont vid hopp. Det gick bättre än vad jag trodde iallafall! Tror det blev 6 km i lugn fart och fick mest ont i brösten (?). Så glad blev jag. Skall prova snart igen! 
Jag vaknar säkert 4-5 ggr varje natt och måste kissa och inatt vakande jag även för att jag hade sjuka smärtor i magen. Blir lite orolig... Det satt mest på vänster sida långt ned men kände sedan även i höger. Nu är det borta men jag vet ju att akuta smärtor kan vara missfall : (. Dock inget blod. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar