måndag 16 september 2013

Ganska lugn helg. Lite ont och jäkligt svullen mage. Inga kläder passar snart. Är det vätska eller? Jag ser ut som jag är i 5e månaden. Kör mkt baggystil för tillfället. Folk måste ju undra. 

Nu är det månd med nya tag. 4 dgr till TD. Hinner jag få mens innan..? Någon frågade mig om jag kände mig gravid. Öhhhh, hur känns det? Progesteronet jag tar (hormonerna) just nu ger bland annat följande biverkningar: trötthet, illamående, ont i brösten så det är ju svårt att veta. För övrigt har jag såklart de andra biverkningarna man även kan få som akne och då svullen mage. U gotta love it.

Just nu har jag sjukt ont igen. Skall det aldrig ta slut. Trodde det var på väg att bli bättre. Måste ringa kliniken nu.


1 kommentar:

  1. Shit vad jobbigt att du har så ont! Men jag håller tummarna för att det går vägen och att smärtan avtar. Vi har samma testdag ser jag, jag börjar bli sjukt nervös och får kämpa emot tanken att tjuvtesta... Lycka till nu!

    SvaraRadera