torsdag 12 september 2013

Dag 8

Idag har jag varit full. Typ. Vaknade kl 07 efter en halvbra natt. Bara ett intensivt anfall som höll mig vaken till 02. Sen mest lite molande värk. Man e ju härdad nu så vanlig smärta e meseri. När anfallet kom inatt hade jag sparat en morfinliknande tablett jag fick sist på akuten. Vet inte om det är den som gör att jag känt mig berusad. 

Iallafall när jag vaknade kändes det som
om jag hade bomull under fötterna och allt snurrade. Mådde även illa och ramlade snabbt i säng och sov 3 h till. Vid 10 kände jag mig fortfarande full och fumlade runt hemma och tappade grejer och var allmänt snurrig. Hällde lite saft i kaffet istället för mjölk tex. Tog mig till
jobbet och på vägen ringde jag kliniken men de visste inte vad de kunde vara utan skulle återkomma men när de sen ringde igen kunde jag inte svara. Nu såhär på kvällen känner jag mig lite seg i huvudet men det kan ju även bero på att jag har sömnbrist..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar