fredag 13 september 2013

Bättre och bättre

Jag vågar nog säga att jag börjar bli bättre! Inatt också bara ett krampanfall som var ganska kort och idag mår jag ganska ok förutom att jag känner mig och ser ut som en zombi. 1 vecka utan sömn är ej ok. Idag är det dag 9 på ruvningen och jag vet inte riktigt vad jag känner med det. Vet inte vad som är biverkningar eller sviter av veckan. Magen är bra svullen och kläderna sitter tight. Nog lagt på mig en hel vätska. Har inte heller tränat eller typ tagit många steg och känner mig stel som en stubbe. 

Jag har ju fått restriktioner på mitt kaffe och jag är faktiskt jätteduktig om jag får säga det själv. En kopp på morgonen sedan håller jag mig!

Har också funderat på lite saker som att just nu känns det som om jag bara är denna IVF. Allt kretsar kring det. Det är det alla ringer och frågar om (tack för ert stöd!) och det är typ det jag pratar om också. En grej som är kul som inte har med IVF att göra är att jag fått min f-skattsedel för att kunna jobba som PT/löpcoach! Sedan skall jag London i slutet på okt. Kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar