måndag 2 juli 2012

Hej ångest

Igår var en ganska så bra dag, mådde helt ok. Har jobbat mkt men nu har jag äntligen semester! Har slappat idag, vilket varit skönt.

Tyvärr, om man får säga så, så mår jag sämre än vad jag tror. Har börjat känna oro vilket gett mig ångest. Typ. Vad är ångest? Jag, positiva jag, som alltid mått bra och vänt negativa saker till något bra. Jag har ångest. Har inte kunnat sätta finger på vad som känts senaste veckan, känt mig ur balans. Någon sorts oro i magen, lite lätt illamående, sugen på ngt jag inte vet vad det är, lite tryck över bröstet, rastlöshet, tomhet och gråter titt som tätt. Det är nog ångest om man googlar på de symtomen.

Det är den märkligaste känslan jag känt. Som att den är på låtsas fast ändå är den där. Jag vet ju vad det beror på. Rädslan för att allt det här inte kommer att fungera. Jag vill inte bli en olycklig människa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar