torsdag 5 juli 2012

Annat perspektiv

Allt man gör i livet tar ju en framåt och för varje steg man tar blir man en erfarenhet rikare. Allt detta som jag går igenom nu ger mig också ett annat, större perspektiv på livet. Jag har aldrig varit en drömmare eller funderare. Mer en "do:er", gör det jag velat göra och gärna göra allt så fort som möjligt. Men som sagt på något sätt känner jag att jag fått ett annat perspektiv. Känner mig ännu mer "vågad" och handlingskraftig. Allt som jag kan påverka runtomkring mig måste jag också ta chansen att påverka. Jag har tagit beslutet att göra en grej som är lite hemlig just nu. Faktiskt en vågad grej som jag nog skulle backar för, för ett år sen. Men nu spritter det i kroppen för att få anta denna utmaningen! To be continued...

Just nu e jag på väg till värmen i södra Europa. Massa sol, bad, jogging på stranden, god mat och avkoppling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar